Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trend s názvem koučink - definice v kontextu vzdělávání dospělých

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00078579" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00078579 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trend s názvem koučink - definice v kontextu vzdělávání dospělých

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Koučink je dnes často skloňovaným výrazem ve sféře komerční i neziskové, ?každý? koučuje nebo je koučován. Téma je to nejen aktuální a dokonce i moderní. Význam i potřebnost koučinku jsou obecně uznávané, co to ale koučink vlastně je, odkud se vzal, o cose opírá a co je jeho smyslem či cílem, už není vždy tak jednoznačně komunikováno. Tento text si klade za cíl zaměřit se na různé definice koučinku a jejich komponenty ve vztahu ke vzdělávání dospělých jako jednomu z výchozích (i cílových) kontextů tohoto přístupu.

  • Název v anglickém jazyce

    Trend named Coaching - the definition in the context of adult education

  • Popis výsledku anglicky

    Nowadays, the term coaching is often discussed in the field of commercial as well as non-profit. "Everyone" is a coach or a coachee. The topic is not only current but also modern. The importance and necessity of coaching are generally accepted. But whatis "coaching"? Where does it come from? What is it based on and what is its purpose or goal - it is not always clearly communicated. This text aims on the definition of coaching and its components in the relation to the adult education as one of the initial (and target) context of this approach.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Andragogika, čtvrtletník pro vzdělávání dospělých

  • ISSN

    1211-6378

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    2-6

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus