Trend s názvem koučink - definice v kontextu vzdělávání dospělých
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00078579" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00078579 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trend s názvem koučink - definice v kontextu vzdělávání dospělých
Popis výsledku v původním jazyce
Koučink je dnes často skloňovaným výrazem ve sféře komerční i neziskové, ?každý? koučuje nebo je koučován. Téma je to nejen aktuální a dokonce i moderní. Význam i potřebnost koučinku jsou obecně uznávané, co to ale koučink vlastně je, odkud se vzal, o cose opírá a co je jeho smyslem či cílem, už není vždy tak jednoznačně komunikováno. Tento text si klade za cíl zaměřit se na různé definice koučinku a jejich komponenty ve vztahu ke vzdělávání dospělých jako jednomu z výchozích (i cílových) kontextů tohoto přístupu.
Název v anglickém jazyce
Trend named Coaching - the definition in the context of adult education
Popis výsledku anglicky
Nowadays, the term coaching is often discussed in the field of commercial as well as non-profit. "Everyone" is a coach or a coachee. The topic is not only current but also modern. The importance and necessity of coaching are generally accepted. But whatis "coaching"? Where does it come from? What is it based on and what is its purpose or goal - it is not always clearly communicated. This text aims on the definition of coaching and its components in the relation to the adult education as one of the initial (and target) context of this approach.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogika, čtvrtletník pro vzdělávání dospělých
ISSN
1211-6378
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
2-6
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—