Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak účinně motivovat (český a slovenský) studenty polonistiky k učení se polskému jazyku?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00079164" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00079164 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak účinně motivovat (český a slovenský) studenty polonistiky k učení se polskému jazyku?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek si neklade za cíl najít korelaci v otázce národnosti a motivace. Jeho smyslem je poukázat na problémy svázané s motivací dospělých, ale také upozornit na otázky národnostního původu, které mohou mít nepřímý vliv na samotnou motivaci, protože ovlivňují postoj studentů k jazyku.

  • Název v anglickém jazyce

    How to effectively motivate (Czech and Slovak) students of Polish Studies to learn the Polish language?

  • Popis výsledku anglicky

    Motivation is a term which plays a crucial role in learning. It refers to a process that elicits, controls, and sustains certain behaviours. The author presents processes of teaching Polish as a foreign language in the academic environment of Czech and Slovak students of Polish Studies, describing their motivation (sometimes false), expectations and some difficulties that might appear during the teaching process. The author emphasises that adult education can be driven by certain level of motivation caused by the teacher (using certain techniques), not forgetting the crucial role of student self-motivation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Česká polonistická studia: tradice a současnost (filologie ? historie ? politologie ? právo)

  • ISBN

    9788072862450

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    88-96

  • Počet stran knihy

    619

  • Název nakladatele

    Historický ústav AV ČR

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly