Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regionalism in teaching Polish as a foreign language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F16%3A33163033" target="_blank" >RIV/61989592:15210/16:33163033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Regionalizm w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • Popis výsledku v původním jazyce

    W artykule przedstawiono miejsce regionalizmu w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Pokazana została rola, jaką odgrywają regionalne narzędzia edukacji, zwłaszcza w tworzeniu postawy otwartości na inne kultury, podnoszenia świadomości na temat innych społeczności, rozwijanie wrażliwości na tzw dziedzictwo narodowe w perspektywie nauczania języka polskiego jako obcego. Autorki przedstawiły zagadnienia teoretyczne wraz z próbą zdefiniowania podstawowych pojęć, skupiając się na temacie pracy iw skrócie pokazały tradycję polskiej glottodydaktyki. Autorki omówiły stanowisko kultury nauczania w kontekście metod, form i treści nauczania go.

  • Název v anglickém jazyce

    Regionalism in teaching Polish as a foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    The authors present the place of localism in the teaching of Polish as a foreign language. They show the role, which the regional education implements, especially in creating the attitude of openness to other cultures, raising awareness about other communities, developing sensitivity to so-called the national heritage in the prospect of teaching Polish as a foreign language. The authors presented the theoretical considerations along with an attempt of defining the basic concepts focused upon the work topic and at a glance they showed the tradition of the Polish glottodidactics . The authors discussed the position of teaching culture in the context of the methods, forms and content of teaching it.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Slavica

  • ISSN

    1803-5663

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016

  • Číslo periodika v rámci svazku

    XX/1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    223-230

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus