Lze literatuře vyučovat dialogicky?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00081558" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00081558 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lze literatuře vyučovat dialogicky?
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška seznamuje s tím, jakým způsobem lze výuku literatury koncipovat jako dialogickou. Představuje jednotlivé indikátory a principy dialogického vyučování a na autorském datovém materiálu poukazuje na proces učení u učitelů literatury.
Název v anglickém jazyce
Is it possible to implement dialogic teaching in the literary lessons?
Popis výsledku anglicky
The lecture examines how dialogic teaching can be employed in the literary lessons. Based on empirical data, it describes indicators and principles of dialogic teaching and then it shows how literature teachers learn to implement them into their practice.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-23578S" target="_blank" >GA13-23578S: Učitel a žáci v dialogickém vyučování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů