Guide My W@y!: inspirace pro vzdělávání vysokoškolských poradců
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00083652" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00083652 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Guide My W@y!: inspirace pro vzdělávání vysokoškolských poradců
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je uveden základní charakteristikou nově vznikajícího konceptu vzdělávání pro kariérové poradce, který bude výstupem projektu s názvem An European Guidance Counselling Concept for International Youth Mobility: Guide My W@y podporovaného v letech 2014-2016 z programu Erasmus+. Jádrem sdělení jsou dílčí výsledky tzv. Delphi dotazníku, který představuje jedno ze základních východisek pro tvorbu uvedeného konceptu. Delphi dotazník probíhal v lednu 2015 ve všech čtyřech zúčastněných zemích projektu(ČR, Německo, Polsko, Španělsko) a v textu je věnována pozornost dvěma tématům/modulům, za jejichž vznik jsou v projektu zodpovědní partneři z ČR (ÚPV FF MU). Konkrétně jsou v textu sumarizovány odpovědi na otázky, jak často se respondenti ve své každodenní praxi setkávají s řešením interkulturních problémů spojených s mobilitou mladých, jak často podporují mladé při zprostředkování studijních i pracovních pobytů a stáží a jakou důležitost těmto dvěma oblastem připisují ve své každodenn
Název v anglickém jazyce
Guide My W@y!: the inspiration for training of university guidance counsellors
Popis výsledku anglicky
The contribution is the basic characteristic of the emerging concept of education for career guidance that will outcome as a project called An European Guidance Counselling Concept for International Youth Mobility: Guide My W@y supported in 2014-2016 bythe Erasmus +. The core of the presentation is the partial results of the Delphi questionnaire, which represents one of the cornerstones for the creation of the concept. Delphi questionnaire was carried out in January 2015 in all four participating countries of the project (Czech Republic, Germany, Poland, Spain), and the text is addressed to two topics/modules, for whose formation is responsible the project partner from the Czech Republic (Department of Educational Sciences, Faculty of Arts, Masaryk University).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů