Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití metody Delphi pro identifikaci klíčových témat vzdělávací politiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60456540%3A_____%2F20%3AN0000086" target="_blank" >RIV/60456540:_____/20:N0000086 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/20:10419336

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1844" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1844</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití metody Delphi pro identifikaci klíčových témat vzdělávací politiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je popsat postup, výsledky a zkušenosti aplikace metody Delphi v projektu „Identifi kace prioritních témat ve vzdělávání“, který byl realizován na jaře roku 2019. Metoda Delphi se zpravidla využívá k vytváření konsenzu mezi experty, k analýze a lep-šímu porozumění určité oblasti či ke generování návrhů opatření souvisejících s realizací kon-krétních veřejných nebo fi remních politik. V tomto konkrétním případě byla využita jako nástroj pro získání hlubšího vhledu do postojů a názorů vzdělávací komunity na nedostatky současného vzdělávacího systému v ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of the Delphi Method for Identifi cation of Priority Topics for Education Policy

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the methodology, results and conclusions of the Delphi survey car-ried out within the project “Identifi cation of priority topics in education” in the spring of 2019. Th e Delphi survey is a research method used for the structured deliberation of experts and stake-holders about topics through multiple, iterative rounds of data collection (surveys). It is widely used for creating consensus and gaining a better understanding of specific issues related to public or corporate policies. In this particular case, the Delphi method was used to gain a deeper insight into the attitudes and opinions of the educational community about defi ciencies in the current education system in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1407" target="_blank" >LO1407: Věda a technologie pro společnost</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    70

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    252-273

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus