Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Bloková výuka nadaných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00083921" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00083921 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/11222.digilib/134075" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11222.digilib/134075</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2015-2-8" target="_blank" >10.5817/SP2015-2-8</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Bloková výuka nadaných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložená empirická studie se zabývá charakteristikami blokové výuky nadaných žáků pátého ročníku ve srovnání s běžnou výukou v páté třídě. Blokovou výuku můžeme charakterizovat jako určitou formu nadstandardního přístupu vzdělávání nadaných nad rámec běžného kurikula. Hlavním cílem bloků je podpořit rozvoj kognitivních schopností intelektově nadaných žáků. Na základě získaných dat bylo vymezeno celkem pět klíčových charakteristik blokové výuky realizované na vybrané škole. Výzkumné šetření se postupněvěnuje jednotlivým charakteristikám a přibližuje je v kontextu reálné výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Block teaching of gifted pupils

  • Popis výsledku anglicky

    This paper explores features of block teaching of gifted pupils and compares them with standard teaching of fifth-year pupils. Block teaching can be understood as above-standard teaching of gifted pupils which goes beyond the common curriculum. The mainaim of block teaching is to support the development of cognitive skills among intellectually-gifted pupils. The paper presents five key features of block teaching which are based on data gathered at a selected school. The paper examines each of the fivefeatures and demonstrates them in the context of real teaching.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia paedagogica

  • ISSN

    1803-7437

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    20

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    135-150

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus