Webináře ve vzdělávání: pedagogické a didaktické aspekty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00084532" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00084532 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Webináře ve vzdělávání: pedagogické a didaktické aspekty
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha představuje fenomén webinářů, které se dnes stále více uplatňují jak ve firemním, tak také ve formálním či neformální vzdělávání. Jde o formu, která není jen pasivním předáváním informací jako v případě záznamu přednášek (i když také je možné), aleklade důraz na interaktivitu výkladu a aktivitu každého jedince. Jde o cestu, jak vzdělávání doplnit o prvek, který mu zvyšuje atraktivitu a současně snižuje ekonomické náklady. Ukazuje jak technické způsoby řešení a nástroje, která lze pro realizaci webinářů použít, ale především se zaměřuje na pedagogické a didaktické aspekty problematiky. Důraz je kladen jednak na otázku, jak realizovat skutečně dobré a zajímavé webináře s patřičným vzdělávacím obsahem, který bude pro studenty skutečně přínosný a zajímavý, tak také na otázku jejich začlenění do procesu vzdělávání jako takového.
Název v anglickém jazyce
Webinars in Education: Pedagogical and Didactical Aspects
Popis výsledku anglicky
This book presents the phenomenon of webinars, that have been employed more and more frequently - in corporate, formal and informal education. This form is not just a passive way of passing on information, such as the recording of lectures are (althoughit is one of the possibilities), but it emphasises interactivity and the active role of each individual. It is a way to enhance teaching with an element that increases its attractiveness while cutting the economic costs. This publication shows the technical solutions and tools supporting the realisation of webinars, but for the most part it concentrates on the pedagogical and didactic aspects. The emphasis is put on the question of how to make quality, interesting webinars with appropriate educational content that are helpful and attractive for the students and on the implementation of webinars into the educational process.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788088123040
Počet stran knihy
86
Název nakladatele
Flow
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—