Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Distance Education via Webinars : Research and Practice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00093260" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00093260 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://prezi.com/4dctbqeywa1d/distance-education-via-webinars-research-and-practice/" target="_blank" >https://prezi.com/4dctbqeywa1d/distance-education-via-webinars-research-and-practice/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Distance Education via Webinars : Research and Practice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper examines different implementation models webinars to education within the university courses and in lifelong learning, we made during the last three years have been within the Division of Information and Library Studies – Course work with information, webinars, conferences and seminars, teacher training, individual mentoring or distance lectures for a foreign lecturer. In the context of the data obtained will try to show some characteristics that are associated with this form of education-related and outline their practical implementation. All courses were implemented in Adobe Connect, so in terms of some technological similarities easily comparable. The emphasis is put on the question of how to make quality, interesting webinars with appropriate educational content that are helpful and attractive for the students and on the implementation of webinars into the educational process.

  • Název v anglickém jazyce

    Distance Education via Webinars : Research and Practice

  • Popis výsledku anglicky

    The paper examines different implementation models webinars to education within the university courses and in lifelong learning, we made during the last three years have been within the Division of Information and Library Studies – Course work with information, webinars, conferences and seminars, teacher training, individual mentoring or distance lectures for a foreign lecturer. In the context of the data obtained will try to show some characteristics that are associated with this form of education-related and outline their practical implementation. All courses were implemented in Adobe Connect, so in terms of some technological similarities easily comparable. The emphasis is put on the question of how to make quality, interesting webinars with appropriate educational content that are helpful and attractive for the students and on the implementation of webinars into the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů