Distance education via webinars : research and practice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00092112" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00092112 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.csvs.cz/konference/disco2016/Disco2016-sbornik.pdf" target="_blank" >http://www.csvs.cz/konference/disco2016/Disco2016-sbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Distance education via webinars : research and practice
Popis výsledku v původním jazyce
The paper examines different implementation models webinars to education within the university courses and in lifelong learning, we made during the last three years have been within the Division of Information and Library Studies - Course work with information, webinars, conferences and seminars, teacher training, individual mentoring or distance lectures for a foreign lecturer. In the context of the data obtained will try to show some characteristics that are associated with this form of education-related and outline their practical implementation. All courses were implemented in Adobe Connect, so in terms of some technological similarities easily comparable.
Název v anglickém jazyce
Distance education via webinars : research and practice
Popis výsledku anglicky
The paper examines different implementation models webinars to education within the university courses and in lifelong learning, we made during the last three years have been within the Division of Information and Library Studies - Course work with information, webinars, conferences and seminars, teacher training, individual mentoring or distance lectures for a foreign lecturer. In the context of the data obtained will try to show some characteristics that are associated with this form of education-related and outline their practical implementation. All courses were implemented in Adobe Connect, so in terms of some technological similarities easily comparable.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
DisCo 2016 : Towards open education and information society : 11th conference reader
ISBN
9788086302621
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
12-24
Název nakladatele
Center for Higher Education Study
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—