Tablety ve výuce pomáhají
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00085777" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00085777 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.mvcr.cz/clanek/verejna-sprava-15-2015.aspx" target="_blank" >http://www.mvcr.cz/clanek/verejna-sprava-15-2015.aspx</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tablety ve výuce pomáhají
Popis výsledku v původním jazyce
Odborný článek se zabývá aktuální tematikou školství provázanou s představiteli zřizovatelů - vzděláváním pedagogů k digitální a informační gramotnosti. Reflektuje potřebu podpory vzdělávání a zároveň potřebu systematického rozvíjení finanční podpory nejen z prostředků EU. Přibližuje odborné veřejnosti edukační aktivity funkčním způsobem posilující kompetence pedagogů v práci s ICT.
Název v anglickém jazyce
Tablets help in teaching
Popis výsledku anglicky
Specialist article deals with the current themes of education interconnected with representatives of founders - training teachers to digital and information literacy. Reflects the need to support education and the need to develop a systematic financial support not only from EU funds. Approaching professional public education activities in a functional manner reinforcing the competence of teachers in ICT skills.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Veřejná správa
ISSN
1213-6581
e-ISSN
—
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
15
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
22-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—