Heterogenita v konceptu inkluzivního vzdělávání: Pohledem na děti a žáky v povinném vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F17%3AA0000072" target="_blank" >RIV/47813059:19510/17:A0000072 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Heterogenita v konceptu inkluzivního vzdělávání: Pohledem na děti a žáky v povinném vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na socioedukativní individuality dětí a žáků s důrazem na otázky speciálních vzdělávacích potřeb a potřeb podpůrných opatření. Prezentuje pojetí speciálněpedagogické heterogenity a dotýká se profesní připravenosti pedagogů. Do sestaveného schématu vstupují v synchronizované dyádě diagnostika projevů jednotlivých kategorií speciálních vzdělávacích potřeb a identifikace vhodné podpory, která je závislá na kompetencích pedagogického týmu.
Název v anglickém jazyce
HETEROGENEITY IN THE CONCEPT OF INCLUSIVE EDUCATION: FOCUSED ON CHILDREN AND PUPILS IN COMPULSORY EDUCATION
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on the socio-educational individualities of children and pupils, with an emphasis on the issues of special educational needs and the mode of supportive individual tools. It presents the concept of special educational heterogeneity and call for the professional readiness of all teachers and educators .Diagnoses in special pedagogy practices are reffering to manifestations of the category of special educational needs and the identification of SEN is about support, that is dependent on the competencies of the teachers and educators.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2017. Koncepce vzdělávání a psychologie. roč. VII.
ISBN
9788087952214
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
18-26
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—