Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy k naplňování potřeb žáků se sociálním znevýhodněním v kontextu strategie MŠMT v oblasti rozvoje inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A00005636" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:00005636 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy k naplňování potřeb žáků se sociálním znevýhodněním v kontextu strategie MŠMT v oblasti rozvoje inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je zaměřen na představení výsledků Analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, kterou na základě zadání MŠMT zpracovala v roce 2009 společnost Člověk v tísni, o.p.s. za významné účasti pracovníků PF UJEP vÚstí nad Labem. Navazujeme představením přístupů směřujících k podpoře rozvoje inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, prosazovaných v expertních skupinách Ministerstva školství, jakožto východisek pro potřebné změny v pregraduální přípravě pedagogů.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches to Saturation of Socially Disadvantaged Pupils´ Needs in the Context of Strategy of the Ministry of Education Strategies in field of inclusive education support

  • Popis výsledku anglicky

    The text is focused on introduction of research study - the Analysis of the individual approach of pedagogues towards students with individual educational needs, which was for Ministry of Education elaborated by People in Need Foundation with contribution of JEP University workers in 2009. We reassume wit presentation of approaches aimed at the support of inclusive education concerning pupils,children and students with special educational needs. Those approaches are used in expert groups supported by Minitry of Education, as resources for necessary changes in teachers training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fórum o premenách univerzitného vzdelávania

  • ISBN

    978-80-89443-00-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava, Velké Bílovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku