Přístupy k naplňování potřeb žáků se sociálním znevýhodněním v kontextu strategie MŠMT v oblasti rozvoje inkluzivního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A00005636" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:00005636 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupy k naplňování potřeb žáků se sociálním znevýhodněním v kontextu strategie MŠMT v oblasti rozvoje inkluzivního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Text je zaměřen na představení výsledků Analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, kterou na základě zadání MŠMT zpracovala v roce 2009 společnost Člověk v tísni, o.p.s. za významné účasti pracovníků PF UJEP vÚstí nad Labem. Navazujeme představením přístupů směřujících k podpoře rozvoje inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, prosazovaných v expertních skupinách Ministerstva školství, jakožto východisek pro potřebné změny v pregraduální přípravě pedagogů.
Název v anglickém jazyce
Approaches to Saturation of Socially Disadvantaged Pupils´ Needs in the Context of Strategy of the Ministry of Education Strategies in field of inclusive education support
Popis výsledku anglicky
The text is focused on introduction of research study - the Analysis of the individual approach of pedagogues towards students with individual educational needs, which was for Ministry of Education elaborated by People in Need Foundation with contribution of JEP University workers in 2009. We reassume wit presentation of approaches aimed at the support of inclusive education concerning pupils,children and students with special educational needs. Those approaches are used in expert groups supported by Minitry of Education, as resources for necessary changes in teachers training.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Fórum o premenách univerzitného vzdelávania
ISBN
978-80-89443-00-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Komenského v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava, Velké Bílovice
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—