Reflexe výsledků analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu strategií MŠMT ČR v oblasti podpory inkluzivního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A00005643" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:00005643 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reflexe výsledků analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu strategií MŠMT ČR v oblasti podpory inkluzivního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na představení přístupů směřujících k podpoře rozvoje inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, prosazovaných v expertních skupinách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky. Tyto postupy uvádíme v reflexi výsledků rozsáhlé studie nazvané Analýza individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, kterou na základě zadání MŠMT zpracovala v roce 2009 společnost Člověk v tísni, o.p.s. za významné účasti pracovníků Pedagogické fakulty Univerzity J.E.Purkyně v Ústí nad Labem.
Název v anglickém jazyce
The Reflection on the Analysis Results of the Individual Approach of Pedagogues Towards Students With Special Educational Needs in Context With the Strategy of the Ministry of Education,Youths and Sports in Field of Inclusive Education
Popis výsledku anglicky
This contribution introduces approaches aimed at the support of inclusive education concerning pupils,children and students with special educational needs.Those approaches are used in special groups and supported by Minitry of Education,Youth and Sports,and are the result of the extensive research called the analysis results of the individual approach of pedagogues towards students with individual educational needs in context with the strategy of the Ministry of Education,Youths and Sports in field of inclusive education,for Ministry of Education,Youths and Sports elaborated by ?People in Need, o.p.s.? with contribution of workers from J.E.Purkyně University in Ústí nad Labem in 2009.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dni sociálnej práce a InteRRa 8
ISBN
978-80-8094-658-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
Nitra, SR
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—