Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe výsledků analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu strategií MŠMT ČR v oblasti podpory inkluzivního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F10%3A00005643" target="_blank" >RIV/44555601:13430/10:00005643 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe výsledků analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu strategií MŠMT ČR v oblasti podpory inkluzivního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na představení přístupů směřujících k podpoře rozvoje inkluzivního vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami, prosazovaných v expertních skupinách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky. Tyto postupy uvádíme v reflexi výsledků rozsáhlé studie nazvané Analýza individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, kterou na základě zadání MŠMT zpracovala v roce 2009 společnost Člověk v tísni, o.p.s. za významné účasti pracovníků Pedagogické fakulty Univerzity J.E.Purkyně v Ústí nad Labem.

  • Název v anglickém jazyce

    The Reflection on the Analysis Results of the Individual Approach of Pedagogues Towards Students With Special Educational Needs in Context With the Strategy of the Ministry of Education,Youths and Sports in Field of Inclusive Education

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution introduces approaches aimed at the support of inclusive education concerning pupils,children and students with special educational needs.Those approaches are used in special groups and supported by Minitry of Education,Youth and Sports,and are the result of the extensive research called the analysis results of the individual approach of pedagogues towards students with individual educational needs in context with the strategy of the Ministry of Education,Youths and Sports in field of inclusive education,for Ministry of Education,Youths and Sports elaborated by ?People in Need, o.p.s.? with contribution of workers from J.E.Purkyně University in Ústí nad Labem in 2009.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: Příčiny a mechanismy vytváření vzdělávacích blokád příslušníků skupin z odlišného sociokulturního prostředí a formulace strategií k jejich překonávání.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dni sociálnej práce a InteRRa 8

  • ISBN

    978-80-8094-658-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra, SR

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku