Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní vzdělávání na vysokých školách v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73580306" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73580306 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní vzdělávání na vysokých školách v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek přibližuje situaci inkluzivního vzdělávání studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na vysokých školách v podmínkách České republiky. Popisuje legislativní východiska a instituce podporující inkluzi na vysokých školách. Blíže uvádí situaci na Univerzitě Palackého v Olomouci - vývoj počtu studentů se specifickými potřebami, typologii studentů se specifickými potřebami, služby jim poskytované a problematické aspekty práce s jedinci se specifickými potřebami, především s psychickým onemocněním. Článek je doplněn o příběh studentky s psychickým onemocněním a její reflexi na vysokoškolské studium.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive education at universities in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes situation of inclusive education of students with special educational needs at universities in the Czech Republic. It describes the legislative background and institutions supporting inclusion at universities. Closer refers to the situation at Palacky University in Olomouc - The evolution of the number of students with special needs, the typology of students with special needs, the services provided to them and the problematic aspects of working with individuals with special needs, especially with psychical illness. The article is accompanied by a story about student with psychical illness and his reflection on university studies.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Integrace a inkluze ve školní praxi

  • ISSN

    2336-1212

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    06

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    22-28

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus