Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT při tvorbě inkluzivního prostředí na univerzitě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F09%3AA1000WD6" target="_blank" >RIV/61988987:17310/09:A1000WD6 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ICT při tvorbě inkluzivního prostředí na univerzitě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se pokouší ukázat význam ICT při budování inkluzívního prostředí na univerzitě. Popisuje konkrétní situace, kdy ICT pomáhají studentům se zdravotním postižením zvládat úskalí při studiu, při sledování výuky, plnění úkolů a komunikaci. Významnouroli hrají ICT při celoživotním vzdělávání zaměstnanců univerzit, zvláště cíleně budované a pravidelně realizované eLearningové kurzy zaměřené na témata diverzity, integrace a inkluze. Příspěvek rovněž naznačuje možnosti ICT při budování tzv. virtuálníkomunity, kde zaměstnanci univerzity (akademičtí i neakademičtí), studenti, osoby se zdravotním postižením i bez zdravotního postižení si mohou vyměňovat názory a zkušenosti, popisovat své postoje, přicházet s nápady a náměty, jak inkluzívní prostředí budovat.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT in developing of inclusive environment atuniversity

  • Popis výsledku anglicky

    An article tries to show the significance of ICT in building of inclusive education at university. It describes concrete situations when ICT can help students with special needs manage situation during educational process like study lectures, meet the requirements, communicate, etc. ICT have an important role in lifelong education of university staff, especially thanks to integrity, diversity and inclusive education oriented eLearning courses. An article also outlines potential of ICT in building virtual community where university staff (academic as well as administrative), students, people with and without handicap can exchange opinions and experience, describe their attitudes, bring ideas and suggestions how to build inclusive university education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Social Networking

  • ISBN

    978-80-248-2117-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vysoká škola báňská - technická univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Čeladná

  • Datum konání akce

    11. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku