Equal Approach to Studying without Barriers in University Environment Focused on the University of Ostrava
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BC8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501BC8 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Equal Approach to Studying without Barriers in University Environment Focused on the University of Ostrava
Popis výsledku v původním jazyce
The following article outlines the system of tertiary education in the Czech Republic, with emphasis on the education of students with special educational needs at the University of Ostrava. It informs about the progress of the project The Support of Tertiary Education of Students with Special Educational Needs at the University of Ostrava (reg. no. OP VK CZ.1.07/2.2.00/29.0006),its outputs and mechanisms supporting equal education. The aim of the project is creation of inclusive university environmentthat is ready to accept students with special needs. The text thus presents the process of innovation of study conditions for all students, but with full respect to a priority requirement, wh
Název v anglickém jazyce
Equal Approach to Studying without Barriers in University Environment Focused on the University of Ostrava
Popis výsledku anglicky
The following article outlines the system of tertiary education in the Czech Republic, with emphasis on the education of students with special educational needs at the University of Ostrava. It informs about the progress of the project The Support of Tertiary Education of Students with Special Educational Needs at the University of Ostrava (reg. no. OP VK CZ.1.07/2.2.00/29.0006),its outputs and mechanisms supporting equal education. The aim of the project is creation of inclusive university environmentthat is ready to accept students with special needs. The text thus presents the process of innovation of study conditions for all students, but with full respect to a priority requirement, wh
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research
ISSN
1804-7890
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
28-32
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—