Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Navigate your learners to success

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F15%3A00095816" target="_blank" >RIV/00216224:14210/15:00095816 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://atecr.weebly.com/2015-conference.html" target="_blank" >http://atecr.weebly.com/2015-conference.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Navigate your learners to success

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teaching adult learners can be a fun and rewarding experience. However, it may also come with its own set of challenges. Some learners come to class with pre-conceived ideas about how languages should be learned, some come with established learning barriers based on previous experience, and some come with both of the above plus the weight of the world on their shoulders from a tough day. These are just a few of the things which may pose issues for teachers, as well as hinder the learners' learning experience. This session will take a look at how we can better understand the baggage some learners bring to class, and explore a few ways of approaching texts and topics so that we can navigate our learners to success.

  • Název v anglickém jazyce

    Navigate your learners to success

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching adult learners can be a fun and rewarding experience. However, it may also come with its own set of challenges. Some learners come to class with pre-conceived ideas about how languages should be learned, some come with established learning barriers based on previous experience, and some come with both of the above plus the weight of the world on their shoulders from a tough day. These are just a few of the things which may pose issues for teachers, as well as hinder the learners' learning experience. This session will take a look at how we can better understand the baggage some learners bring to class, and explore a few ways of approaching texts and topics so that we can navigate our learners to success.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů