Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Formation of a Teacher´s Judgment on Students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00090736" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00090736 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Formation of a Teacher´s Judgment on Students

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this study is to describe formation of teacher´s judgments about individual students. To reveal the teacher´s judgment repeated semi-structured interviews were used. The fact that the teacher´s judgment about students is changing in the course of time is the main result of this poster. Teachers´ judgments are based primarily on two factors: the way how students communicate and their school results. Natural abilities and efforts of the students are also considered by a teacher.

  • Název v anglickém jazyce

    The Formation of a Teacher´s Judgment on Students

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study is to describe formation of teacher´s judgments about individual students. To reveal the teacher´s judgment repeated semi-structured interviews were used. The fact that the teacher´s judgment about students is changing in the course of time is the main result of this poster. Teachers´ judgments are based primarily on two factors: the way how students communicate and their school results. Natural abilities and efforts of the students are also considered by a teacher.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů