The Formation of a Teacher´s Judgment on Students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00090736" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00090736 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Formation of a Teacher´s Judgment on Students
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this study is to describe formation of teacher´s judgments about individual students. To reveal the teacher´s judgment repeated semi-structured interviews were used. The fact that the teacher´s judgment about students is changing in the course of time is the main result of this poster. Teachers´ judgments are based primarily on two factors: the way how students communicate and their school results. Natural abilities and efforts of the students are also considered by a teacher.
Název v anglickém jazyce
The Formation of a Teacher´s Judgment on Students
Popis výsledku anglicky
The aim of this study is to describe formation of teacher´s judgments about individual students. To reveal the teacher´s judgment repeated semi-structured interviews were used. The fact that the teacher´s judgment about students is changing in the course of time is the main result of this poster. Teachers´ judgments are based primarily on two factors: the way how students communicate and their school results. Natural abilities and efforts of the students are also considered by a teacher.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů