Persvaze a barvy v bulvární sportovní publicistice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00091179" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00091179 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ucj.phil.muni.cz/" target="_blank" >http://ucj.phil.muni.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Persvaze a barvy v bulvární sportovní publicistice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnoval jedním z neverbálních prvků - barevnosti - v bulvární sportovní publicistice. Na konkrétních případech ukazoval, jak se barvy podílejí na procesu persvaze a jakým způsobem ovlivňují podobu stylu bulvární sportovní publicistiky.
Název v anglickém jazyce
Persuasion and colour in a tabloid sports journalism
Popis výsledku anglicky
The paper shows to one of nonverbal elements - colours - a tabloid sports journalism. On specific cases it shows how colours are involved in the process of persuasion and how they affect the shape style of tabloid sports journalism.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů