Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Persvaze a barvy v bulvární sportovní publicistice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00091179" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00091179 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ucj.phil.muni.cz/" target="_blank" >http://ucj.phil.muni.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Persvaze a barvy v bulvární sportovní publicistice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnoval jedním z neverbálních prvků - barevnosti - v bulvární sportovní publicistice. Na konkrétních případech ukazoval, jak se barvy podílejí na procesu persvaze a jakým způsobem ovlivňují podobu stylu bulvární sportovní publicistiky.

  • Název v anglickém jazyce

    Persuasion and colour in a tabloid sports journalism

  • Popis výsledku anglicky

    The paper shows to one of nonverbal elements - colours - a tabloid sports journalism. On specific cases it shows how colours are involved in the process of persuasion and how they affect the shape style of tabloid sports journalism.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů