Persvazivní moc barev v bulvární sportovní publicistice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00092234" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00092234 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dokumenty.osu.cz/ff/ksl/svk/svk2016.pdf" target="_blank" >http://dokumenty.osu.cz/ff/ksl/svk/svk2016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Persvazivní moc barev v bulvární sportovní publicistice
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá jedním z neverbálních prvků - barevnosti - v bulvární sportovní publicistice. Na konkrétních případech ukazuje, jak se barvy podílejí na procesu persvaze a jakým způsobem ovlivňují podobu stylu bulvární sportovní publicistiky.
Název v anglickém jazyce
Persuasive power of colours in tabloid sports journalism
Popis výsledku anglicky
The article deals with one of the non-verbal elements - colours - in a tabloid sports journalism. On specific cases shows how the colors involved in the process of persuasion and how they affect the shape style tabloid sports journalism.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Slavica iuvenum XVII. : Mezinárodní setkání mladých slavistů
ISBN
9788074648793
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
118-126
Název nakladatele
Ostravská univerzita, Filozofická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—