Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Error correction in Spanish class from the students' point of view

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00091258" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00091258 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    El tratamiento del error en la clase de ELE desde la perspectiva de estudiantes universitarios checos y eslovacos

  • Popis výsledku v původním jazyce

    El objetivo principal de esta comunicación es hacer una reflexión sobre el tratamiento del error en las clases de ELE considerando las creencias y las actitudes de un grupo de estudiantes universitarios. A partir de las distintas estrategias de realimentación correctiva de las que dispone el docente, presentaremos el estudio práctico que hemos llevado a cabo para conocer la percepción de los aprendices ante las correcciones de sus errores.

  • Název v anglickém jazyce

    Error correction in Spanish class from the students' point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to reflect briefly on the corrective feedback given in Spanish class seen from the perspective of a group of college students. Considering the range of corrective feedback strategies that we can use as teachers, we will present the study carried out, the goal of which was to discover the students' beliefs and attitudes towards error correction.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů