Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Attitudes and beliefs towards error correction in oral Spanish by Czech and Slovak college students

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00096146" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00096146 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mecd.gob.es/dam/jcr:db6752ef-df53-4ebd-b0ad-cb7d88876e46/redele2920173rodriguezgarciacristina-pdf.pdf" target="_blank" >https://www.mecd.gob.es/dam/jcr:db6752ef-df53-4ebd-b0ad-cb7d88876e46/redele2920173rodriguezgarciacristina-pdf.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    Actitudes y creencias de estudiantes universitarios checos y eslovacos ante la corrección de sus errores en la expresión oral en espaňol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    El objetivo principal de este artículo es hacer una reflexión sobre la corrección de los errores en la expresión e interacción orales considerando las creencias y las actitudes de un grupo de estudiantes universitarios checos y eslovacos. A partir del papel que juega el error en las clases de ELE desde la Lingüística Aplicada y de las distintas estrategias de realimentación correctiva (Balcárcel, 2006) de las que dispone el docente, presentaremos el estudio práctico llevado a cabo en nuestro departamento para conocer la percepción de los aprendices ante el tratamiento de sus errores. Los resultados del estudio nos permitirán averiguar el impacto real de nuestras correcciones; es decir, podremos saber si son útiles y adecuadas para los estudiantes, o si bien deberíamos replantearnos nuestra metodología de corrección.

  • Název v anglickém jazyce

    Attitudes and beliefs towards error correction in oral Spanish by Czech and Slovak college students

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to reflect briefly on the corrective feedback given in Spanish class seen from the perspective of a group of college students from the Czech Republic and Slovakia. Considering the role of errors within Applied Linguistics and the range of corrective feedback strategies (Balcárcel, 2006) that we can use as teachers, we will present the study carried out at our department, the goal of which was to discover the students’ beliefs and attitudes towards error correction. The results will allow us to know the real impact of our corrections, specifically to what extent they are useful and appropriate or, on the contrary, if we must reconsider our methodology regarding corrective feedback.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60201 - General language studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Revista redELE : Red Electrónica de Didáctica del Español como Lengua Extranjera

  • ISSN

    1571-4667

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    29

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus