Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika informační gramotnosti s prvky inkluze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00092650" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00092650 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/Dokumenty/didakticka_inf_gramotnost_mazac_kudrna.pdf" target="_blank" >http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/Dokumenty/didakticka_inf_gramotnost_mazac_kudrna.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika informační gramotnosti s prvky inkluze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učící knihovník pracuje v lekcích informační gramotnosti pro žáky základních a středních škol často s heterogenní třídou, která může mít různorodé vzdělávací potřeby. Příspěvek představí specifika vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a poté nastíní didaktické a metodické inkluzivní přístupy vhodné pro přípravu a vedení lekcí informační gramotnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactics of information literacy with elements of inclusion

  • Popis výsledku anglicky

    Learning Librarian works in information literacy lessons for elementary and secondary Schools often with heterogeneous class, which can have diverse educational needs. Contribution present the specifics of educating children with special educational needs and then outlines didactic and methodical inclusive approaches suitable for the preparation and implementation of the information literacy education.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů