Didaktika informační gramotnosti s prvky inkluze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00092650" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00092650 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/Dokumenty/didakticka_inf_gramotnost_mazac_kudrna.pdf" target="_blank" >http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/Dokumenty/didakticka_inf_gramotnost_mazac_kudrna.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktika informační gramotnosti s prvky inkluze
Popis výsledku v původním jazyce
Učící knihovník pracuje v lekcích informační gramotnosti pro žáky základních a středních škol často s heterogenní třídou, která může mít různorodé vzdělávací potřeby. Příspěvek představí specifika vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a poté nastíní didaktické a metodické inkluzivní přístupy vhodné pro přípravu a vedení lekcí informační gramotnosti.
Název v anglickém jazyce
Didactics of information literacy with elements of inclusion
Popis výsledku anglicky
Learning Librarian works in information literacy lessons for elementary and secondary Schools often with heterogeneous class, which can have diverse educational needs. Contribution present the specifics of educating children with special educational needs and then outlines didactic and methodical inclusive approaches suitable for the preparation and implementation of the information literacy education.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů