Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluzivní přístup k edukaci informační gramotnosti v praxi učícího knihovníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00093068" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00093068 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/sbornik/Knihovny_soucasnosti_2016.pdf" target="_blank" >http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2016/KKS/sbornik/Knihovny_soucasnosti_2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluzivní přístup k edukaci informační gramotnosti v praxi učícího knihovníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učící knihovník pracuje v lekcích informační gramotnosti pro žáky základních a středních škol často s heterogenní třídou, která může mít různorodé vzdělávací potřeby. Příspěvek prezentuje v teoretickém i aplikačním kontextu specifika informační vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu vzdělávacích potřeb učících knihovníků a rovněž ukazuje didaktické a metodické inkluzivní přístupy vhodné pro přípravu a vedení lekcí informační gramotnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusive approach to education of information literacy in the practice of teaching librarian

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching librarian works in information literacy lessons for elementary and secondary schools, often with heterogeneous class, which can have diverse educational needs. The paper presents the theoretical context and application specifics information education of children with special educational needs in terms of training needs of learning librarian also shows didactic and methodical inclusive approaches suitable for the preparation and conduct of sessions information literacy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Knihovny současnosti 2016

  • ISBN

    9788086249803

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    24-37

  • Název nakladatele

    Sdružení knihoven České republiky

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku