Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design otevřených kurzů pro dospělé

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00093259" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00093259 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.slideshare.net/xcerny/design-online-otevench-kurz-pro-dospl" target="_blank" >http://www.slideshare.net/xcerny/design-online-otevench-kurz-pro-dospl</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Design otevřených kurzů pro dospělé

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek si klade za cíl analyzovat problematiku fenomenologické pedagogiky Jana Patočky a zasadit jej do kontextu využití moderních technologií ve vzdělávání dospělých. Na základě této analýzy nabídne perspektivy designu osobního vzdělávacího prostředí (PLE) či e-learningu v tomto fenomenologickém myšlenkovém rámci. Ukáže, jak podstatná je filosofická analýza vzdělávání pro jeho reálnou implementaci, volbu jednotlivých nástrojů, postupů, metod evaluace, ale také (a především) autonomie vzdělávajícího se. Návrh vzdělávacího procesu nemůže být jen psychologickou či prakticky didaktickou činností, ale musí vycházet z širšího antropologického kontextu.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of open courses for adults

  • Popis výsledku anglicky

    Article aims to analyze the issue of phenomenological pedagogy Jan Patocka and to put it into the context of using modern technologies in adult education. Based on this analysis, will offer the perspective of design Personal Learning Environment (PLE) or e-learning in this phenomenological framework of thought. Show how essential it is a philosophical analysis of education for its actual implementation, choice of instruments, procedures, methods of evaluation, but also (and especially) the autonomy of the learner. Draft educational process can not just be psychological or practical teaching activities, but must be based on a wider anthropological context.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů