Design otevřených kurzů pro dospělé
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00093259" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00093259 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.slideshare.net/xcerny/design-online-otevench-kurz-pro-dospl" target="_blank" >http://www.slideshare.net/xcerny/design-online-otevench-kurz-pro-dospl</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Design otevřených kurzů pro dospělé
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek si klade za cíl analyzovat problematiku fenomenologické pedagogiky Jana Patočky a zasadit jej do kontextu využití moderních technologií ve vzdělávání dospělých. Na základě této analýzy nabídne perspektivy designu osobního vzdělávacího prostředí (PLE) či e-learningu v tomto fenomenologickém myšlenkovém rámci. Ukáže, jak podstatná je filosofická analýza vzdělávání pro jeho reálnou implementaci, volbu jednotlivých nástrojů, postupů, metod evaluace, ale také (a především) autonomie vzdělávajícího se. Návrh vzdělávacího procesu nemůže být jen psychologickou či prakticky didaktickou činností, ale musí vycházet z širšího antropologického kontextu.
Název v anglickém jazyce
Design of open courses for adults
Popis výsledku anglicky
Article aims to analyze the issue of phenomenological pedagogy Jan Patocka and to put it into the context of using modern technologies in adult education. Based on this analysis, will offer the perspective of design Personal Learning Environment (PLE) or e-learning in this phenomenological framework of thought. Show how essential it is a philosophical analysis of education for its actual implementation, choice of instruments, procedures, methods of evaluation, but also (and especially) the autonomy of the learner. Draft educational process can not just be psychological or practical teaching activities, but must be based on a wider anthropological context.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů