Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The professional profile of the Italian L2 teacher for fragile users

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F16%3A00120734" target="_blank" >RIV/00216224:14210/16:00120734 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    italština

  • Název v původním jazyce

    Il profilo professionale del docente di italiano L2 per utenze fragili

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Il profilo professionale del docente di italiano L2 per utenze fragili è una delle opzioni formative del Master di secondo livello in “Teoria, progettazione e didatticadell’italiano come lingua seconda e straniera” dell’Università di Palermo. Si tratta di un docente per discenti a bassa o nulla scolarizzazione nella propria lingua madre, cioè apprendenti con caratteristiche specifiche sul piano quantitativo(dispongono di poca lingua scritta), ma anche su quello qualitativo (non hanno fatto l’esperienza cognitiva della lettura e della scrittura).

  • Název v anglickém jazyce

    The professional profile of the Italian L2 teacher for fragile users

  • Popis výsledku anglicky

    The professional profile of the teacher of Italian L2 for fragile users is one of the training options of the second level Master's degree course in "Theory, planning and didactics of Italian as a second and foreign language" at the University of Palermo. This is a teacher for learners with little or no schooling in their mother tongue, i.e. learners with specific characteristics at a quantitative level (they have little written language), but also at a qualitative level (they have not had the cognitive experience of reading and writing).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60201 - General language studies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Lingua al plurale: la formazione degli insegnanti. Atti del III Convegno di Didattica delle lingue e linguistica educativa, Università della Calabria, 8-10 ottobre 2015

  • ISBN

    9788855706018

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    309

  • Název nakladatele

    Guerra

  • Místo vydání

    Perugia

  • Místo konání akce

    Perugia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku