Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00097724" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00097724 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://cpvuhk.cz/wp-content/uploads/2017/09/Sborn%C3%ADk-anotac%C3%AD-%C4%8CAPV-web.pdf" target="_blank" >http://cpvuhk.cz/wp-content/uploads/2017/09/Sborn%C3%ADk-anotac%C3%AD-%C4%8CAPV-web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přechod žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy (případová studie)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek prezentuje vybrané výsledky diplomové práce, která se zabývá přechodem žáků ze čtvrtého do pátého ročníku základní školy. Cílem předloženého příspěvku je zodpovědět výzkumnou otázku: jakým způsobem vnímají přechod samotní žáci. Výzkumná sonda je kvalitativní případová studie využívající vícezdrojového sběru dat: analýzu slohových prací, zúčastněné pozorování, ohniskové rozhovory.

  • Název v anglickém jazyce

    Transition of primary school pupils from the fourth to the fifth grade (case study)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents selected reults of the diploma thesis, which focuses on the transition of primary school pupils from the fourth to the fifth grade. The aim of the paper is to answer the research question: how the transition is viewed by the pupils. The reesarch probe is a qualitative research survey, which uses data from multiple sources: analysis of essays, involved observation and focus group.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. Sborník abstraktů z XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 13.-14. září 2017 v Hradci Králové, 2017

  • ISBN

    9788074356889

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    38-40

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Univerzita Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku