Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učící knihovník není jen „děckař“ aneb Interakce s různými cílovými skupinami celoživotního vzdělávání v knihovnách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00099821" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00099821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2017/KKS/5_Vzdelavani_web.pdf" target="_blank" >http://sdruk.mlp.cz/data/xinha/sdruk/2017/KKS/5_Vzdelavani_web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učící knihovník není jen „děckař“ aneb Interakce s různými cílovými skupinami celoživotního vzdělávání v knihovnách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aktuální Koncepce rozvoje knihoven dává knihovnám ambiciózní příležitost stát se komunitním místem celoživotního vzdělávání. Knihovny pořádají mnoho vzdělávacích aktivit pro různorodé cílové skupiny – pro žáky všech stupňů škol, maminky na mateřské, dospělé v dalším vzdělávání, seniory nebo sociálně znevýhodněné uživatele. Každá z cílových skupin má specifické vzdělávací potřeby. Aby je mohl knihovník plnit, měl by mít znalosti pedagogiky, ale také psychologie, andragogiky, speciální a sociální pedagogiky nebo pedagogické komunikace. Příspěvek reflektuje výzkum vzdělávacích potřeb učících knihovníků a otevře k možné širší diskuzi téma kompetenčního profilu učícího knihovníka pracujícího s různými cílovými skupinami uživatelů.

  • Název v anglickém jazyce

    The teaching Librarian is not just a "kid" - Educational interactions with target groups of lifelong learning in libraries

  • Popis výsledku anglicky

    The current Library Development Concept gives libraries an ambitious opportunity to become community place of lifelong learning. Libraries organize many educational activities for diverse target groups groups - for pupils of all grades, mums for mothers, adults in further education, seniors or socially disadvantaged users. Each of the target groups has specific educational needs. In order for the librarian to do so, he should have the knowledge of pedagogy, but also psychology, andragogy, special and social pedagogy or pedagogical communication. The post reflects research on the educational needs of learning librarians and opens up a broader discussion on the subject of the competency profile of a teaching librarian working with different target groups users.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů