Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přístupy ruských rodin k domácí přípravě svých dětí v českém školním kontextu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F17%3A00100416" target="_blank" >RIV/00216224:14210/17:00100416 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele2017070321" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/lifele2017070321</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele2017070321" target="_blank" >10.11118/lifele2017070321</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přístupy ruských rodin k domácí přípravě svých dětí v českém školním kontextu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na problematiku vzdělávání cizinců, která je v současné době velmi aktuální. V textu jsou popsány ruské rodiny, které procházejí procesem akulturace v českém školním prostředí. Příspěvek rozebírá dva důležité body ovlivňující studium ruských dětí v české škole: (1) názory ruských rodičů na vzdělávání jejich dětí v prostředí českých škol, (2) přístupy ruských rodičů k domácí přípravě svých dětí. Dále text popisuje, jak jsou tyto body propojeny se strategiemi akulturace, které rodiny respondentů zvolily.

  • Název v anglickém jazyce

    Approaches of Russian Families to Children’s Home Preparation for School in the Czech School Context

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on issues of education of foreigners, which are currently very topical. The text describes Russian families, which are undergoing a process of acculturation in the Czech school environment. The article analyses two important factors, which influence the education of Russian children at the Czech schools. 1) Parents’ attitudes towards their children’s study at Czech schools, 2) Russian parents’ approach to home preparation of their children. This text describes how these two factors are connected with acculturation strategies, which have been chosen by Russian families.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    LIFELONG LEARNING-CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ

  • ISSN

    1804-526X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    21-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus