Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00103735" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00103735 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá identifikací faktorů, které podporují motivaci učitelů při realizaci školních projektů. S oporou o koncept sebedeterminační teorie představuji konkrétní faktory, které na motivaci učitelů působí a podněcují ji, a to s ohledem na vnímanou autonomii nebo kontrolu.
Název v anglickém jazyce
Factors motivating teachers to work on school projects
Popis výsledku anglicky
The article discusses the factors that support the motivation of teachers to implement school projects. On the basis of Self-Determination theory, we present specific factors that influence and stimulate the motivation of teachers with regard to the perception of autonomy or control.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů