Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00103735" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00103735 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá identifikací faktorů, které podporují motivaci učitelů při realizaci školních projektů. S oporou o koncept sebedeterminační teorie představuji konkrétní faktory, které na motivaci učitelů působí a podněcují ji, a to s ohledem na vnímanou autonomii nebo kontrolu.

  • Název v anglickém jazyce

    Factors motivating teachers to work on school projects

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the factors that support the motivation of teachers to implement school projects. On the basis of Self-Determination theory, we present specific factors that influence and stimulate the motivation of teachers with regard to the perception of autonomy or control.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů