Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel jako tvůrce vzdělávacích videí na YouTube

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00104272" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00104272 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://milenova.9e.cz/wp-content/uploads/komensky_142_04_tisk.pdf" target="_blank" >http://milenova.9e.cz/wp-content/uploads/komensky_142_04_tisk.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitel jako tvůrce vzdělávacích videí na YouTube

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto článku je představit proces tvorby úspěšných vzdělávacích videí na YouTube. K naplnění tohoto cíle bylo využito kvalitativní metodologie. Kvalitativní analýze byl podroben rozhovor s učitelem Adamem a také data zveřejněná na jeho YouTube kanále. Výsledkem výzkumu je popis motivace k tvorbě videa (ocenění, seberealizace), proces tvorby videa (učitel jako filmař, učitel diskutér, profesionál) a strategie při tvorbě videa (pragmatismus, oportunismus, optimismus a autentičnost).

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher as a creator of educational videos on YouTube

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this article is to introduce the process of creating successful educational videos on YouTube. I used qualitative methodology to analyze interview with teacher Adam as well as data published on his YouTube channel. The result of the research is a description of the motivation to create a video, the process of video production, and strategy in video making.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů