Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Typologie netradičních univerzitních studentů pedagogických oborů postavená na datech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00108094" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00108094 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Typologie netradičních univerzitních studentů pedagogických oborů postavená na datech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je doplnit poněkud hrubý pohled makrostrukturálních statistických dat o přesnější a diferencovanější výsledky výzkumu pracovních a vzdělávacích trajektorií netradičních studentů pedagogických oborů. Chceme zjistit, jak se vzdělávací dráhy překrývají a protínají s profesními drahami. V současném výzkumu netradičních studentů zůstávají tyto otázky na okraji zájmu. Navíc se výzkumy realizované v České republice nezabývají specificky netradičními studenty pedagogických oborů, ale tradičními cestami v rámci počátečního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Research-based typology of non-traditional university students studying for education degrees

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to add subtler and more nuanced findings based on research into the work and education trajectories of non-traditional students studying for education degree to this rather crude view of adult education based on statistical data of a macrostructural nature. We want to ascertain how paths of learning overlap and intersect with career paths. Current research of these questions in studies into non-traditional students is basically marginal. Moreover, investigations which have been undertaken in the Czech Republic do not specifically look into non-traditional students studying for education degrees, mainly focusing on traditional preparation paths within initial education.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA18-15451S" target="_blank" >GA18-15451S: Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů