Typologie netradičních univerzitních studentů pedagogických oborů postavená na datech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00108094" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00108094 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Typologie netradičních univerzitních studentů pedagogických oborů postavená na datech
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je doplnit poněkud hrubý pohled makrostrukturálních statistických dat o přesnější a diferencovanější výsledky výzkumu pracovních a vzdělávacích trajektorií netradičních studentů pedagogických oborů. Chceme zjistit, jak se vzdělávací dráhy překrývají a protínají s profesními drahami. V současném výzkumu netradičních studentů zůstávají tyto otázky na okraji zájmu. Navíc se výzkumy realizované v České republice nezabývají specificky netradičními studenty pedagogických oborů, ale tradičními cestami v rámci počátečního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Research-based typology of non-traditional university students studying for education degrees
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to add subtler and more nuanced findings based on research into the work and education trajectories of non-traditional students studying for education degree to this rather crude view of adult education based on statistical data of a macrostructural nature. We want to ascertain how paths of learning overlap and intersect with career paths. Current research of these questions in studies into non-traditional students is basically marginal. Moreover, investigations which have been undertaken in the Czech Republic do not specifically look into non-traditional students studying for education degrees, mainly focusing on traditional preparation paths within initial education.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA18-15451S" target="_blank" >GA18-15451S: Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů