Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací modul Informační gramotnost s metodikou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00113036" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00113036 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pages.pedf.cuni.cz/sc25/files/2019/10/Informacni_gramotnost_metodika.pdf" target="_blank" >https://pages.pedf.cuni.cz/sc25/files/2019/10/Informacni_gramotnost_metodika.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací modul Informační gramotnost s metodikou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato publikace nabízí pohled na informační gramotnost jako jednu z klíčových gramotností, která se v současnosti vykrystalizovala z různých typů gramotností. Informační gramotnost je představena učitelům jak funkční celek, který není určen pouze pro vyučující informačních a komunikačních technologií, ale má své místo v práci učitelů napříč různými předměty a stupni vzdělávání. Představuje se zde rozvoj informační gramotnosti v rámci projektu Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností s ohledem na průběh implementace mezi učitele a následně do edukačního procesu.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational module Information literacy with methodology

  • Popis výsledku anglicky

    This publication offers a view of information literacy as one of the key literacy that has now crystallized from different types of literacy. Information literacy is presented to teachers as a functional unit that is not only intended for ICT teachers but has a place in the work of teachers across different subjects and levels of education. It introduces the development of information literacy within the project Improving the quality of pupil education, development of key competencies, areas of education and literacy with respect to the implementation process among teachers and subsequently to the educational process.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů