Umění persvaze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F21%3A00119839" target="_blank" >RIV/00216224:14210/21:00119839 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62156462:54530/21:N0000001
Výsledek na webu
<a href="https://is.jamu.cz/publication/12827/" target="_blank" >https://is.jamu.cz/publication/12827/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Umění persvaze
Popis výsledku v původním jazyce
Umění persvaze je vzdělávací metodika pro rozvoj komunikačních a dramatických dovedností. Čtenáři odkrývá tajemství předčivého působení a vybízí jej k osvojení si technik, které mu umožní rozvinout své přesvědčovací schopnosti a cíleně formovat hodnotový kapitál svého publika. Čtenáři z řad manažerů v publikaci naleznou unikátní praktické podněty pro rozvoj svých přesvědčovacích schopností. Učitelům a vychovatelům nabídne publikace hluboký vhled do principů přesvědčivé komunikace, jejichž implementace v edukačních plánech zvýší zaujetí a participaci studentů. V širším pojetí přinese tato publikace užitek každému, kdo touží kultivovat persvazivnost své komunikace. Publikace vznikla jako jeden z výstupů projektu TAČR TJ02000293.
Název v anglickém jazyce
The Art of Persuasion
Popis výsledku anglicky
The Art of Persuasion is an educational methodology for developing communication and dramatic skills. It reveals to the reader the secrets of persuasion and encourages them to learn techniques that will enable them to develop their persuasive skills and purposefully shape the value capital of their audience. Managerial readers will find unique practical suggestions for developing their persuasive skills. For teachers and educators, the publication will offer deep insights into the principles of persuasive communication, the implementation of which in educational plans will increase student engagement and participation. More broadly, this publication will benefit anyone who desires to cultivate the persuasiveness of their communication. The publication was produced as one of the outputs of the TAČR project TJ02000293.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50902 - Social sciences, interdisciplinary
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TJ02000293" target="_blank" >TJ02000293: Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů