Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Uplatňování komunikačního zřetele v čítankách pro primární školu

Popis výsledku

Příspěvek se zabývá možnostmi rozvoje komunikačních dovedností v literární výchově. Vymezuje typy komunikačních dovedností, které mohou být rozvíjeny čítankami - komunikaci s textem, s obrazem, interprersonální komunikaci. Dále si všímá typů komunikačních dovedností preferovaných čítankami pro 4. a 5. ročník z nakladatelství Alter a Nová škola.

Klíčová slova

approach to communicationcommunication skillscommunication processinterpretationreader

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Uplatňování komunikačního zřetele v čítankách pro primární školu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možnostmi rozvoje komunikačních dovedností v literární výchově. Vymezuje typy komunikačních dovedností, které mohou být rozvíjeny čítankami - komunikaci s textem, s obrazem, interprersonální komunikaci. Dále si všímá typů komunikačních dovedností preferovaných čítankami pro 4. a 5. ročník z nakladatelství Alter a Nová škola.

  • Název v anglickém jazyce

    Realization of communication aspect in readers for primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the possibilities of communication skills development in literary education. It defines the types of communication skills which can be developed by readers - communication with the text, communication with the illustration, personalcommunication. Further it deals with the preferences of the communication skill types in readers for 4th and 5th classes, edited by Alter and Nová škola.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Komunikace a výuka českého jazyka a literatury

  • ISBN

    978-80-210-4533-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PdF MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

Základní informace

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

AM - Pedagogika a školství

Rok uplatnění

2008