Uplatňování komunikačního zřetele v čítankách pro primární školu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00025916" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00025916 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatňování komunikačního zřetele v čítankách pro primární školu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá možnostmi rozvoje komunikačních dovedností v literární výchově. Vymezuje typy komunikačních dovedností, které mohou být rozvíjeny čítankami - komunikaci s textem, s obrazem, interprersonální komunikaci. Dále si všímá typů komunikačních dovedností preferovaných čítankami pro 4. a 5. ročník z nakladatelství Alter a Nová škola.
Název v anglickém jazyce
Realization of communication aspect in readers for primary school
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the possibilities of communication skills development in literary education. It defines the types of communication skills which can be developed by readers - communication with the text, communication with the illustration, personalcommunication. Further it deals with the preferences of the communication skill types in readers for 4th and 5th classes, edited by Alter and Nová škola.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Komunikace a výuka českého jazyka a literatury
ISBN
978-80-210-4533-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
PdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—