Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza matematických představ dětí se sluchovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18440%2F14%3A50003126" target="_blank" >RIV/62690094:18440/14:50003126 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza matematických představ dětí se sluchovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná monografie kompiluje dosavadní poznatky z oblasti výchovy a vzdělávání dětí se sluchovým postižením s důrazem na oblast kognitivních a jazykových kompetencí. Seznamuje čtenáře s výsledky dosavadních výzkumů dané oblasti u nás i v zahraničí as různými modely rozvoje matematických představ. Empirická část se věnuje analýze předmatematických představ předškolních dětí se sluchovým postižením v České republice a vlivu dosažené úrovně komunikačních kompetencí na jejich rozvoj.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of mathematical concepts of hearing impaired children

  • Popis výsledku anglicky

    The present monograph compiles the knowledge of the upbringing and education of hearing impaired children with emphasis on cognitive and language skills. It acquaints readers with the results of existing research in the field at home and abroad as different models of development of mathematical concepts. The empirical part deals with the analysis předmatematických ideas for preschool children with hearing impairment in the Czech Republic and the impact achieved level of communication skills of their development.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7435-506-6

  • Počet stran knihy

    106

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Kód UT WoS knihy