Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Issues of Trust in the Implementation of Inclusion in Czech Schools.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F21%3A00126592" target="_blank" >RIV/00216224:14210/21:00126592 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10564934.2022.2081086" target="_blank" >https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10564934.2022.2081086</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/10564934.2022.2081086" target="_blank" >10.1080/10564934.2022.2081086</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Issues of Trust in the Implementation of Inclusion in Czech Schools.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This text aims to use qualitative data from three selected primary schools, to show the role that trust plays in the implementation of inclusive education. The data shows that the trust of people in schools in relation to inclusive education plays an important role, which may be inhibited if trust in the system, school leadership, and parents are disrupted.

  • Název v anglickém jazyce

    Issues of Trust in the Implementation of Inclusion in Czech Schools.

  • Popis výsledku anglicky

    This text aims to use qualitative data from three selected primary schools, to show the role that trust plays in the implementation of inclusive education. The data shows that the trust of people in schools in relation to inclusive education plays an important role, which may be inhibited if trust in the system, school leadership, and parents are disrupted.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    European Education

  • ISSN

    1056-4934

  • e-ISSN

    1944-7086

  • Svazek periodika

    53

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    231-245

  • Kód UT WoS článku

    000808162100001

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85131553476