Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pronunciation Errors of Czech Learners in Spanish as a Foreign Language and their Pedagogical Potential in Teacher Training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F22%3A00127555" target="_blank" >RIV/00216224:14210/22:00127555 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://revistes.uab.cat/doblele/article/view/v8-rodriguez" target="_blank" >https://revistes.uab.cat/doblele/article/view/v8-rodriguez</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5565/rev/doblele.109" target="_blank" >10.5565/rev/doblele.109</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    španělština

  • Název v původním jazyce

    Los errores de pronunciación de aprendientes checos de ELE y su potencial pedagógico en la formación de profesores

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Este artículo se ocupa de los errores segmentales y suprasegmentales que cometen los aprendientes checos de ELE. A partir del contraste entre el checo y el español desde el punto de vista fonético-fonológico, se explora hasta qué punto interfiere la lengua materna de los aprendientes en sus errores de pronunciación. Asimismo, se investiga la utilidad del análisis de tales errores en la formación de futuros profesores de ELE checos, dada la importancia de saber reconocer e identificar los errores para su corrección.

  • Název v anglickém jazyce

    Pronunciation Errors of Czech Learners in Spanish as a Foreign Language and their Pedagogical Potential in Teacher Training

  • Popis výsledku anglicky

    This paper studies segmental and suprasegmental errors made by Czech learners of Spanish as a Foreign Language. By contrasting Czech and Spanish from a phonetic and phonological point of view, the paper explores to what extent the mother tongue of the learners interferes in their errors. It also investigates the usefulness of error analysis in the training of Czech teachers of Spanish, given the importance of knowing how to recognize and identify these errors in order to correct them.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Doblele español lengua extranjera

  • ISSN

    2462-3733

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    prosinec 2022

  • Stát vydavatele periodika

    ES - Španělské království

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    137-154

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus