Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mody učení dospělých

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00135965" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00135965 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mody učení dospělých

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato kapitola prezentuje soudobé teorie učení synteticky, z pohledu individuálních modů, tedy způsobů učení se dospělých. Jarvis pojmenoval závazek vzdělavatele, když konstatuje, že základním cílem vzdělávání je pomoci učícímu stát se v učení nezávislým. Inspirováni Jarvisem postupujeme ve výkladu od řízeného učení přes učení facilitované, dále sebeřízené až k učení přirozeně se objevujícímu.

  • Název v anglickém jazyce

    Modes of Adult Learning

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter presents contemporary learning theories synthetically from the perspective of individual modes of adult learning. Jarvis identified the educator’s commitment when he stated that the fundamental aim of education is to help the learners become independent in their learning. Inspired by Jarvis, we proceed from directed learning through facilitated learning, then self-directed learning, to naturally emerging learning.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Učení a vzdělávání dospělých. Kontexty, teorie a výzkumy

  • ISBN

    9788027139149

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    227-241

  • Počet stran knihy

    395

  • Název nakladatele

    Grada

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly