Sociologie, andragogika a teorie učení Petera Jarvise
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33152522" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33152522 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociologie, andragogika a teorie učení Petera Jarvise
Popis výsledku v původním jazyce
Tématem knihy je v nejobecnějším slova smyslu sociologie učení formulovaná Peterem Jarvisem. Specifičtěji se kniha zaměřuje na charakteristiku Jarvisova sociologického přístupu ke vzdělání a vzdělávání zejména dospělých, k učení a k celoživotnímu učení.Peter Jarvis ve své argumentaci postupně směřuje k formulaci základních principů komplexní teorie učení, která je proto také předmětem studia této knihy. Dílčím cílem je zde pojmenovat teoretický a metodologický přesah Jarvisovy argumentace do sféry české andragogiky či integrální andragogiky. Text knihy byl zpracován na základě výstupů realizovaného teoretického výzkumu. Ten byl založen na kombinaci deduktivní kvantitativní a induktivní kvalitativní metodologie. Celkový design výzkumu směřoval ke konceptuálnímu chronologickému přehledu díla Petera Jarvise, který spočíval na kvantitativní analýze základních pojmových kategorií díla Petera Jarvise a následné rekonceptualizaci takto stanovených kategorií do podoby ucelených teoretických r
Název v anglickém jazyce
Sociology, Andragogy and the Theory of Learning by Peter Jarvis
Popis výsledku anglicky
The general topic of this book is the sociology of learning formulated by Peter Jarvis. More specifically this book characterises Jarvis's sociological approach towards education and adult education/education of adults; towards learning and lifelong learning. In the present Peter Jarvis formulates the basic principles of his comprehensive theory of learning and therefore this theory is also one of the important subjects of this book. The text of this book is based on outcomes of previous theoretical research which was designed as a combination of deductive quantitative research strategy and inductive qualitative methodology. In general the research aimed to become a conceptual chronological overview of the scientific work of Peter Jarvis and was basedon the quantitative analysis of the main theoretical categories formulated by Peter Jarvis himself which was followed by reconceptualization of such categories into integrated theoretical frames in relation to the Czech sociology, andrago
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-244-4309-6
Počet stran knihy
174
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS knihy
—