Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociologie, andragogika a teorie učení Petera Jarvise

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33152522" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33152522 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociologie, andragogika a teorie učení Petera Jarvise

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem knihy je v nejobecnějším slova smyslu sociologie učení formulovaná Peterem Jarvisem. Specifičtěji se kniha zaměřuje na charakteristiku Jarvisova sociologického přístupu ke vzdělání a vzdělávání zejména dospělých, k učení a k celoživotnímu učení.Peter Jarvis ve své argumentaci postupně směřuje k formulaci základních principů komplexní teorie učení, která je proto také předmětem studia této knihy. Dílčím cílem je zde pojmenovat teoretický a metodologický přesah Jarvisovy argumentace do sféry české andragogiky či integrální andragogiky. Text knihy byl zpracován na základě výstupů realizovaného teoretického výzkumu. Ten byl založen na kombinaci deduktivní kvantitativní a induktivní kvalitativní metodologie. Celkový design výzkumu směřoval ke konceptuálnímu chronologickému přehledu díla Petera Jarvise, který spočíval na kvantitativní analýze základních pojmových kategorií díla Petera Jarvise a následné rekonceptualizaci takto stanovených kategorií do podoby ucelených teoretických r

  • Název v anglickém jazyce

    Sociology, Andragogy and the Theory of Learning by Peter Jarvis

  • Popis výsledku anglicky

    The general topic of this book is the sociology of learning formulated by Peter Jarvis. More specifically this book characterises Jarvis's sociological approach towards education and adult education/education of adults; towards learning and lifelong learning. In the present Peter Jarvis formulates the basic principles of his comprehensive theory of learning and therefore this theory is also one of the important subjects of this book. The text of this book is based on outcomes of previous theoretical research which was designed as a combination of deductive quantitative research strategy and inductive qualitative methodology. In general the research aimed to become a conceptual chronological overview of the scientific work of Peter Jarvis and was basedon the quantitative analysis of the main theoretical categories formulated by Peter Jarvis himself which was followed by reconceptualization of such categories into integrated theoretical frames in relation to the Czech sociology, andrago

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-244-4309-6

  • Počet stran knihy

    174

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS knihy