Aktuální revize kurikula pro základní vzdělávání z perspektivy učícího knihovníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00138722" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00138722 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální revize kurikula pro základní vzdělávání z perspektivy učícího knihovníka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek reflektuje aktuální téma českého vzdělávacího prostoru - revize klíčových kurikulárních dokumentů primárního vzdělávání. Změny v oblasti gramotností, průřezových témat i celkového pojetí kurikula jsou vnímány v perspektivě učících knihovníků a role veřejných knihoven v celoživotním učení.
Název v anglickém jazyce
Current revision of the curriculum for primary education from the perspective of the teaching librarian
Popis výsledku anglicky
The contribution reflects the current topic of the Czech educational space - the revision of key curriculum documents of primary education. Changes in the field of literacy, cross-cutting topics and the overall concept of the curriculum are perceived from the perspective of teaching librarians and the role of public libraries in lifelong learning.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů