Aktuální revize kurikula základního vzdělávání v ČR - výzvy pro rozvoj gramotností a kompetencí (také) v paměťových institucích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00138724" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00138724 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální revize kurikula základního vzdělávání v ČR - výzvy pro rozvoj gramotností a kompetencí (také) v paměťových institucích
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška seznamuje posluchače s aktuálními revizemi českého vzdělávacího kurikula. Ukazuje oblasti revizí v gramotnostech a průřezových tématech. Reflektuje kurikulum v kontextu moderní edukační práce knihoven muzeí a galerií.
Název v anglickém jazyce
Current revision of the basic education curriculum in the Czech Republic - challenges for the development of literacy and competence (also in memory institutions)
Popis výsledku anglicky
The lecture introduces the audience to current revisions of the Czech educational curriculum. Shows areas of revision in literacy and cross-cutting topics. It reflects the curriculum in the context of modern educational work of libraries, museums and galleries.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů