Marketing Communication of Small and Medium Enterprises
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F07%3A00032996" target="_blank" >RIV/00216224:14220/07:00032996 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing Communication of Small and Medium Enterprises
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with the analysis of marketing communication of Czech small and medium companies. The goal is to know which various kinds of marketing communication are used by small and medium companies. The data were gained by the help of primary research. The method of research was a short questionnaire. The questionnaire consisted of questions for easier processing. Companies from all regions in the Czech divided according to industrial sectors and also according to Czech regions and were comparedtogether. The questionnaire is part of pilot research and will help us as the first groundwork for monitoring of the current situation in this field.
Název v anglickém jazyce
Marketing Communication of Small and Medium Enterprises
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the analysis of marketing communication of Czech small and medium companies. The goal is to know which various kinds of marketing communication are used by small and medium companies. The data were gained by the help of primary research. The method of research was a short questionnaire. The questionnaire consisted of questions for easier processing. Companies from all regions in the Czech divided according to industrial sectors and also according to Czech regions and were comparedtogether. The questionnaire is part of pilot research and will help us as the first groundwork for monitoring of the current situation in this field.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Economic Theory and Practice Today and Tomorrow II
ISBN
978-80-8083-203-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
Banska Bystrica
Datum konání akce
15. 2. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—