Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Communication Mix Differences on B2B and B2C Markets

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002633" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002633 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Communication Mix Differences on B2B and B2C Markets

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with marketing communication in business practice of small and medium-sized enterprises (SMEs) with regard to the business-to-business (B2B) and business-to-customer (B2C) differences. Presented research was focused on the SMEs from Moravian-Silesia region. For purpose of collecting data, 187 enterprises filled a questionnaire. The statistics used in this research included frequency, percentage, and chi-square test. The data was analysed by Statistical Package for the Social Sciences software. The research analysis disclosed that there is space for improvement in use of marketing communication tools among the sampled companies.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Communication Mix Differences on B2B and B2C Markets

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with marketing communication in business practice of small and medium-sized enterprises (SMEs) with regard to the business-to-business (B2B) and business-to-customer (B2C) differences. Presented research was focused on the SMEs from Moravian-Silesia region. For purpose of collecting data, 187 enterprises filled a questionnaire. The statistics used in this research included frequency, percentage, and chi-square test. The data was analysed by Statistical Package for the Social Sciences software. The research analysis disclosed that there is space for improvement in use of marketing communication tools among the sampled companies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    10th International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers

  • ISBN

    978-80-7454-339-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Tomáš Baťa University in Zlín

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    24. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku