Marketing Communication of SMEs Acting in Creative Tourism
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F17%3A10336122" target="_blank" >RIV/00216208:11230/17:10336122 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2016-0" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2016-0</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2016-0" target="_blank" >10.4018/978-1-5225-2016-0</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing Communication of SMEs Acting in Creative Tourism
Popis výsledku v původním jazyce
The author aims to combine so important firms 'processes as creating of marketing communication and making creative tourism by small and medium-sized enterprises is. It offers to view of some chosen examples of good practice in Czech SMEs. Marketing plays significant role in business. Unfortunately, SMEs (including many travel agencies) aren't able to take full advantages of marketing. The author discusses this issue and is looking for possible solutions. In additional the author deals with the patterns of marketing communications in SMEs describe the situation of tourism in Europe and discuss the creative tourism and its role not only for tourism but also for SMEs and national economy
Název v anglickém jazyce
Marketing Communication of SMEs Acting in Creative Tourism
Popis výsledku anglicky
The author aims to combine so important firms 'processes as creating of marketing communication and making creative tourism by small and medium-sized enterprises is. It offers to view of some chosen examples of good practice in Czech SMEs. Marketing plays significant role in business. Unfortunately, SMEs (including many travel agencies) aren't able to take full advantages of marketing. The author discusses this issue and is looking for possible solutions. In additional the author deals with the patterns of marketing communications in SMEs describe the situation of tourism in Europe and discuss the creative tourism and its role not only for tourism but also for SMEs and national economy
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Driving Tourism through Creative Destinations and Activities
ISBN
978-1-5225-2016-0
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
94-115
Počet stran knihy
375
Název nakladatele
IGI Global
Místo vydání
Hershey
Kód UT WoS kapitoly
—