Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Communication of SMEs Acting in Creative Tourism

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F17%3A10336122" target="_blank" >RIV/00216208:11230/17:10336122 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2016-0" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2016-0</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2016-0" target="_blank" >10.4018/978-1-5225-2016-0</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Communication of SMEs Acting in Creative Tourism

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The author aims to combine so important firms &apos;processes as creating of marketing communication and making creative tourism by small and medium-sized enterprises is. It offers to view of some chosen examples of good practice in Czech SMEs. Marketing plays significant role in business. Unfortunately, SMEs (including many travel agencies) aren&apos;t able to take full advantages of marketing. The author discusses this issue and is looking for possible solutions. In additional the author deals with the patterns of marketing communications in SMEs describe the situation of tourism in Europe and discuss the creative tourism and its role not only for tourism but also for SMEs and national economy

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Communication of SMEs Acting in Creative Tourism

  • Popis výsledku anglicky

    The author aims to combine so important firms &apos;processes as creating of marketing communication and making creative tourism by small and medium-sized enterprises is. It offers to view of some chosen examples of good practice in Czech SMEs. Marketing plays significant role in business. Unfortunately, SMEs (including many travel agencies) aren&apos;t able to take full advantages of marketing. The author discusses this issue and is looking for possible solutions. In additional the author deals with the patterns of marketing communications in SMEs describe the situation of tourism in Europe and discuss the creative tourism and its role not only for tourism but also for SMEs and national economy

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Driving Tourism through Creative Destinations and Activities

  • ISBN

    978-1-5225-2016-0

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    94-115

  • Počet stran knihy

    375

  • Název nakladatele

    IGI Global

  • Místo vydání

    Hershey

  • Kód UT WoS kapitoly