Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing...is e creative science

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F19%3A63523781" target="_blank" >RIV/70883521:28130/19:63523781 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing...is e creative science

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The publication &quot;Marketing ... is a creative science&quot; coming into your hands is the result of the author&apos;s effort to present a conceptually unified marketing theme and its creativity, together with the results of some of her own research investigations or the results of marketing rules functioning in practice. The publication is intended for community of experts interested in marketing issues and its rules with an emphasis on effectiveness and creativity. The author&apos;s endeavour is to present marketing not only as an analytical science but also as a science extremely creative. From a theoretical perspective, the publication is focused on marketing and marketing management substance as a general science. Each chapter is conceived as an overview of the theoretical characteristics, with the so-called practical examples applied at the end of the chapter. Many of these examples are the result of our own research surveys constituting parts of scientific papers and articles.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing...is e creative science

  • Popis výsledku anglicky

    The publication &quot;Marketing ... is a creative science&quot; coming into your hands is the result of the author&apos;s effort to present a conceptually unified marketing theme and its creativity, together with the results of some of her own research investigations or the results of marketing rules functioning in practice. The publication is intended for community of experts interested in marketing issues and its rules with an emphasis on effectiveness and creativity. The author&apos;s endeavour is to present marketing not only as an analytical science but also as a science extremely creative. From a theoretical perspective, the publication is focused on marketing and marketing management substance as a general science. Each chapter is conceived as an overview of the theoretical characteristics, with the so-called practical examples applied at the end of the chapter. Many of these examples are the result of our own research surveys constituting parts of scientific papers and articles.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-866-6

  • Počet stran knihy

    135

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy