Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing...je věda kreativní

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873586" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873586 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing...je věda kreativní

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace s názvem "Marketing ....je věda kreativní", předkládá koncepčně sjednocenou tématiku marketingu a jeho kreativity s výsledky některých vlastních výzkumných šetření nebo s výsledky fungování marketingových zákonitostí v praxi. Publikace je určena odborné veřejnosti zabývající se otázkami marketingu a jeho zákonitostmi s akcentem na efektivitu a kreativitu. Z pohledu teorie je publikace zaměřena na podstatu marketingu a marketingového řízení jako obecné vědy. Jednotlivé kapitoly jsou koncipoványjako výsledky autorčiných dlouhodobých výzkumů zaměřených na fungování procesu marketingu v komerčních i nekomerčních organizacích. Ty jsou následně konfrontovány se závěry již realizovaných výzkumů a také s teoretickými koncepty prezentovanými v odborné literatuře. Závěrem kapitol jsou aplikovány tzv. příklady z praxe. Mnohé z těchto příkladů jsou výsledkem vlastních výzkumných šetření, která jsou součástí odborných vědeckých statí a článků.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing...is creative science

  • Popis výsledku anglicky

    The publication entitled "Marketing ... .is creative science" presents conceptually unified marketing theme and creativity with the results of some of their own research or investigation with the results of functioning of marketing regularities in practice. The publication is intended for professionals dealing with marketing and its laws with an emphasis on efficiency and creativity. From the perspective of the theory is a publication focused on the essence of marketing and marketing management as general science. Each chapter is designed as a result of the author's long-term research into the functioning of the process of marketing in the commercial and non-commercial organizations. They are then confronted with the findings of already completed research and theoretical concepts presented in the literature. Finally, the chapters are called applied. Examples from practice. Many of these examples are the result of its own research studies, which are part of the professional scientific p

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-71-2

  • Počet stran knihy

    158

  • Název nakladatele

    VeRBum, Radim Bačuvčík

  • Místo vydání

    Přehradní 292, 763 14 Zlín 12, Česká republika

  • Kód UT WoS knihy