Marketing...je věda kreativní
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873586" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873586 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing...je věda kreativní
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace s názvem "Marketing ....je věda kreativní", předkládá koncepčně sjednocenou tématiku marketingu a jeho kreativity s výsledky některých vlastních výzkumných šetření nebo s výsledky fungování marketingových zákonitostí v praxi. Publikace je určena odborné veřejnosti zabývající se otázkami marketingu a jeho zákonitostmi s akcentem na efektivitu a kreativitu. Z pohledu teorie je publikace zaměřena na podstatu marketingu a marketingového řízení jako obecné vědy. Jednotlivé kapitoly jsou koncipoványjako výsledky autorčiných dlouhodobých výzkumů zaměřených na fungování procesu marketingu v komerčních i nekomerčních organizacích. Ty jsou následně konfrontovány se závěry již realizovaných výzkumů a také s teoretickými koncepty prezentovanými v odborné literatuře. Závěrem kapitol jsou aplikovány tzv. příklady z praxe. Mnohé z těchto příkladů jsou výsledkem vlastních výzkumných šetření, která jsou součástí odborných vědeckých statí a článků.
Název v anglickém jazyce
Marketing...is creative science
Popis výsledku anglicky
The publication entitled "Marketing ... .is creative science" presents conceptually unified marketing theme and creativity with the results of some of their own research or investigation with the results of functioning of marketing regularities in practice. The publication is intended for professionals dealing with marketing and its laws with an emphasis on efficiency and creativity. From the perspective of the theory is a publication focused on the essence of marketing and marketing management as general science. Each chapter is designed as a result of the author's long-term research into the functioning of the process of marketing in the commercial and non-commercial organizations. They are then confronted with the findings of already completed research and theoretical concepts presented in the literature. Finally, the chapters are called applied. Examples from practice. Many of these examples are the result of its own research studies, which are part of the professional scientific p
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-71-2
Počet stran knihy
158
Název nakladatele
VeRBum, Radim Bačuvčík
Místo vydání
Přehradní 292, 763 14 Zlín 12, Česká republika
Kód UT WoS knihy
—