Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F04%3A00009708" target="_blank" >RIV/00216224:14560/04:00009708 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Článek mapuje využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v České republice. Výzkum byl proveden na vzorku čtyřiceti devíti podniků v roce 2004 formou standardizovaného písemného dotazníku. Cílem článku je analyzovat marketingové nástroje, vyvodit z toho důsledky a naznačit doporučení v marketingové oblasti, která by vedla ke zlepšení situace podniků na trhu.
Název v anglickém jazyce
The analysis of using of marketing tools in small and medium enterprises in Czech republic
Popis výsledku anglicky
The article is surveying the use of marketing tools in small and medium enterprises in the Czech republic. The research was carried out on a sample of 49 companies in the year 2004 by means of a standardized written questionnaire. The aim of the articleis to analyse marketing tools, to draw conclusions from this analysis, and to indicate recommendations in the field of marketing which would lead to the improvement of the situation of companies on the market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/IAA7167201" target="_blank" >IAA7167201: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy
ISBN
80-245-0809-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
31-31
Název nakladatele
Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Sobrance
Datum konání akce
9. 6. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—