Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14560%2F04%3A00009708" target="_blank" >RIV/00216224:14560/04:00009708 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek mapuje využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v České republice. Výzkum byl proveden na vzorku čtyřiceti devíti podniků v roce 2004 formou standardizovaného písemného dotazníku. Cílem článku je analyzovat marketingové nástroje, vyvodit z toho důsledky a naznačit doporučení v marketingové oblasti, která by vedla ke zlepšení situace podniků na trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    The analysis of using of marketing tools in small and medium enterprises in Czech republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article is surveying the use of marketing tools in small and medium enterprises in the Czech republic. The research was carried out on a sample of 49 companies in the year 2004 by means of a standardized written questionnaire. The aim of the articleis to analyse marketing tools, to draw conclusions from this analysis, and to indicate recommendations in the field of marketing which would lead to the improvement of the situation of companies on the market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/IAA7167201" target="_blank" >IAA7167201: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy

  • ISBN

    80-245-0809-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

    31-31

  • Název nakladatele

    Oeconomica

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Sobrance

  • Datum konání akce

    9. 6. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku