Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní aplikace marketingové komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F21%3A%230000832" target="_blank" >RIV/04274644:_____/21:#0000832 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://is.vsfs.cz/auth/publication/9551/Socialni_dilema_2021_sbornik_prispevku-1.pdf" target="_blank" >https://is.vsfs.cz/auth/publication/9551/Socialni_dilema_2021_sbornik_prispevku-1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní aplikace marketingové komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci řízení podniku. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem výzkumu navržení inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku. Aplikační část se zabývá aktuální marketingovou komunikací vybraného podniku a na základě pozorování jsou navrženy moderní marketingové nástroje pro komunikaci s trhem. Aplikací moderní marketingové komunikace do vybraného podniku lze managementu pomoci k dosažení nejen větší konkurenceschopnosti na trhu, ale také k efektivnější komunikaci s trhem.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Modern Marketing Communication

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing communication is an important element in business management. The aim of the paper is to propose innovative recommendations for improving the marketing communication of the company. The application part deals with the current marketing communication of the selected company and on the basis of observations are designed modern marketing tools for market communication. By applying modern marketing communication to a selected company, the management can be helped to achieve not only greater competitiveness in the market, but also more effective communication with the market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální dilema 2021: Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu: Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně

  • ISBN

    9788090835702

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    308

  • Strana od-do

    101-110

  • Název nakladatele

    Právní institut

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    5. 11. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku