Moderní aplikace marketingové komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F21%3A%230000832" target="_blank" >RIV/04274644:_____/21:#0000832 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://is.vsfs.cz/auth/publication/9551/Socialni_dilema_2021_sbornik_prispevku-1.pdf" target="_blank" >https://is.vsfs.cz/auth/publication/9551/Socialni_dilema_2021_sbornik_prispevku-1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní aplikace marketingové komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingová komunikace je důležitým prvkem v rámci řízení podniku. Na základě literární rešerše oborových teorií je cílem výzkumu navržení inovačních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace podniku. Aplikační část se zabývá aktuální marketingovou komunikací vybraného podniku a na základě pozorování jsou navrženy moderní marketingové nástroje pro komunikaci s trhem. Aplikací moderní marketingové komunikace do vybraného podniku lze managementu pomoci k dosažení nejen větší konkurenceschopnosti na trhu, ale také k efektivnější komunikaci s trhem.
Název v anglickém jazyce
Application of Modern Marketing Communication
Popis výsledku anglicky
Marketing communication is an important element in business management. The aim of the paper is to propose innovative recommendations for improving the marketing communication of the company. The application part deals with the current marketing communication of the selected company and on the basis of observations are designed modern marketing tools for market communication. By applying modern marketing communication to a selected company, the management can be helped to achieve not only greater competitiveness in the market, but also more effective communication with the market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sociální dilema 2021: Nové přístupy k managementu znalostí a ochraně na internetu: Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference konané dne 5. 11. 2021 v Brně
ISBN
9788090835702
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
308
Strana od-do
101-110
Název nakladatele
Právní institut
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
5. 11. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—